dimecres, 4 de juny del 2008

L'URIÇ PETIT!!!

A hores d'ara ja hem proclamat al mon que te cigala!! Ara hem de rumiar un nom, i aprofitant la Comunitat de tiets i tietes que tenim, i com no podia ser d'una altra manera, us posem els dos noms finalistes per a que voteu. La vostra opinió serà tinguda en compte i, com tampoc pot ser de cap altra manera, el vailet es quedarà amb el nom guanyador (o sigui, el que nosaltres vulguem, que per algo soc l'amo del blog i puc fer i desfer...).
Bromes a part, ens agradaria que juguéssiu. I si teniu altres propostes, un escrit aquí sota mai fa nosa!!

12 comentaris:

Marc ha dit...

Jo ja et pots imaginar quin nom he votat.

Tiu Llepís

Anònim ha dit...

Nen, em graden tots dos però, Sergi era la meva primera opció per l'Eloi...i ja veus. Sort amb la votació però pensa que al final serà lo que digui en Bin :)). I si vos ser transgresor i posar un nom diferent en Tià me n'ha dit un...LUCIANO LE TRENC. Era la seva primera opció si era nen.

Tito Lutxi

Unknown ha dit...

Morracos!!! aixos és la bomba.... anyway jo ja he votat i m'he decidit per Marc!!! Val a dir q els dos noms són super de la terra, eh!!! ;-) i de fet, decidiu el que decidiu segur que m'agradarà!!!

Auntie b

Anònim ha dit...

Hola.
Naltros ja hem votat i con que no es secret hem votat per Sergi.( Ha triat la Mari i con que només he pogut votar una vegada ja s´ha conbilitzat el d´ella )
Jo encara busco algun altre nom
A10
Mari i Jordi

Anònim ha dit...

A mi em grada molt Bernat.

Bernada.

Anònim ha dit...

Jo he votat per Sergi (Marc-Llepís, no t'enfadis, eh?... és perquè de Marcs crec que n'hi ha molts). Ara bé, com que l'amo del blog ens obre la porta a suggerències, en faig una: no li agradarà a ningú, ja ho sé, però crec que a l'Uriç petit li escauria dir-se Gregori. Tinc debilitat pels noms d'avi vell, vès...

Anònim ha dit...

Nens he votat per Marc: m'agrada molt. I com que es pot proposar, no me'n puc estar, proposo Jordi; és un clàssic però el trobo molt bonic.

Anònim ha dit...

Jo he votat per Sergi encara que tots dos són ben bonics... però si al pobre Eloi el varem turmentar tant de temps amb Bertu, proposo un nom tipus Cisco, Radu o Sidru pel petit Uriç!

Ruirt ha dit...

Jo voto per Marc! D´algunes és coneguda la dita de què " Tots els Marcs són guapus".

Marc ha dit...

Gràcies Ester per ser tan sincera.

Anònim ha dit...

Ruirt, pilota!...vols nar a fer un volt amb moto, eh??!!!

Anònim ha dit...

SANTORAL
Marc, màrtir 13 març.
Marc. màrtir 19 març.
Marc, màrtir 24 març.
Marc, màrtir 28 març.
Marc Fantuzzi (beat) 31 març.
Marc, evangelista i màrtir 25 abril.
Marc, bisbe i màrtir 28 abril.
Marc, màrtir 18 juny i 29 juliol.
Marc, màrtir 3 juliol.
Marc, màrtir 31 agost.
Marc, màrtir 1 setembre.
Marc Criado (beat) 25 setembre.
Marc, bisbe 27 setembre.
Marc, màrtir 28 setembre.
Marc, màrtir 4 octubre.
Marc, papa 7 octubre.
Marc, bisbe i màrtir 22 octubre.
Marc, solitari 26 octubre.
Marc, màrtir 16 novembre.
Marc, màrtir 22 novembre.
Marc, màrtir 15 desembre
SANTORAL
Sergi, màrtir 24 febrer.
Sergi, màrtir 27 juliol.
Sergi I, papa 8 setembre.
Sergi, màrtir 7 octubre.