dijous, 7 d’agost del 2008

AMERICAN SPIRITUAL ENSEMBLE


Nois, avui faré de Llapís. Parlaré de musica. I es que ahir al vespre vaig descobrir, arrel d'un compromís, una casualitat i un giravolt de la vida d'aquells que no saps com aniran fins l'ultim moment, una petita meravella de la música.
A través d'una coneixença de la feina (de Lexington, KY, nada menus...) el director i fundador del grup de gospel American Spiritual Ensemble , l'Everett McCorvey, em va convidar personalment a un dels seus concerts de la seva gira catalana. Va ser al Monestir de Sant Feliu de Guixols, dins el marc del Festival de la Porta Ferrada. Vaig aprofitar l'ocasió per anar-hi amb uns bons amics de Santa Coloma, en David i la Marga.
Jo no les tenia totes: musica espiritual negre, dins una església on mitja hora abans havien dit missa, entrada vip a primera fila. Només em movia l'afany per descobrir coses noves que miro de tenir sempre viu.
I no us puc dir res mes que si mai teniu una oportunitat, no deixeu perdre l'oportunitat d'assistir a un recital d'aquestes característiques. A mi se'm va manifestar l'efecte babaia, que a vegades em surt en alguna bona obra de teiatru, però amb un fart d'aplaudir constant tipus concert de l'Springsteen...
Últimament, l'encerto força amb els concerts d'estiu!!

2 comentaris:

Marc ha dit...

Perquè sé que vas anar a veure en Bruce, perquè sinó em pensaria que ja et fas vell (com tots).
No n'havia sentit a parlar d'aquests cantants de gospel, però la veritat és que no hi estic gens posat amb aquest estil.
A mi potser m'hauria agradat més en Julio Iglesias (... no t'ho creguis).
Per cert, si el 23 d'agost hi ha algú per aquí, tinc una notícia bomba preparada. Ja us mantindré informats.

JOMI ha dit...

Nosaltres tornem el 25 de Màlaga... Vols posseir una altra mutora?