diumenge, 17 de febrer del 2008

AVUI 21Km!!!

Avui es diumenge i he saltat del llit que encara no havien tocat les 7. I es que vaig a una cursa... que collons la primera cursa mitja marató que intentaré acabar. Ho veig complicat perquè sempre les faig de 10Km i el màxim que mai he fet son els 15 de l'Escala, que hi vaig arribar mig lesionat i vaig arribar a la meta esfreixurat.
Aiam si us puc fer un report positiu a migdia!
Per mala llet no hi estic apuntat i corro de pirata (m'hauré de baixar el dorsal per l'emule...) i això vol dir que no us puc penjar les classificacions (ooooooohh, quina peeeeena). O sigui, que no us en podreu encardar.

MITJA GAVA

3 comentaris:

Marc ha dit...

Tàntul el junei!
I a veure si canvies l'hora del blog (vés a saber quina zona horària tens)

JOMI ha dit...

fet, estava al pacífic!!!

Marc ha dit...

Quin colorido!