dijous, 21 de febrer del 2008

ULTIMS PREPARATIUS

Ja tinc les targetes d'embarcament i els seients assignats per al vol de dissabte a Granada. Ara només cal tenir en compte certes coses que els qui no estan habituats a volar poden oblidar i cum ho hem de fer fàcil, us publico una llista:

  1. No us deixeu el DENIRT!!!
  2. Talli, tu mai portes res, però que no et piqui per agafar el xampú d'entruncar cabells!! Cap líquid de més de 100ml, que no facturem maletes!!
  3. A Andalusia fa calor, fa calor... un colló! Agafeu jerseis i alguna jeca veia (que si en Sonic l'aparca en algun arbre, que no la trobin a faltar!). A més hi ha possibilitat de pluja: jo no agafaré paraigues, però si la pell porta caputxa, millor.
  4. Quatre calers a la butxaca, i teniu en compte que heu de pagar bitllet i l'hotel de 5 estrelles.

Això son els mínims, les mudes que porteu, els repalls de dents, el Royal Ambré..., va per compte vostre.

Sembla que farem un avantmatch el divendres i en Prim ens prepararà un sopar en un garitu que es diu Ca l'Alfredu, que es un facofaru de cuidadu i ens donarà quatre escamarlans rebinguts. Aquest vespre rebrem més indicacions d'en Lutxi per veure l'hora d'inici del partit.

5 comentaris:

Marc ha dit...

Jo vindré directament amb tren a l'aeroport de BCN el mateix dissabte.
A quina hora hi he de ser?
Al tàntul amb el Royal Ambré, que si l'ampolla és massa grossa també ens el faran deixar.

Marc ha dit...

A veure què et sembla aquest poema.

Ruirt ha dit...

M´ha encantat el poema, paraules d´un gran sabi, potser l´autor hagués sabut què votar.

Lutximanu ha dit...

Encara em carda mal el ganyoc de tant xumar i tinc el clatell trinxat de les postures que vaig arrivar a agafar per fotre un son. Em cardu vei, vei, vei...xò vei de britat.

Lutximanu ha dit...

Demà empuntu al gignàs...no se'n cardarà pas...