dijous, 24 d’abril del 2008

JA TORNO A SER AQUÍ

Ja he tornat dels USA. De fet, porto un jetlakassu que no m'aguanto, i miro d'entretenir-me amb el blog per no clapar-me. Només us haig de dir que NO TINDREU PIRULETES JUANITU!!, perquè ami no em va la dolçor i prefereixo la runa mes potent. Tastareu.
Un apunt ràpid per l'amic i lector Llapís: ja tinc mig matxambrat el crossword. Aviat en tindreu noticies de la primera entrega...
I un altre tema per en Pitu, tabé gran seguidor del meu blog: Si mires l'última incorporació a l'apartat de Sonic-dites, hi trobaràs una paraula força curiosa que va deixar anar en Jessi ara fa 15 dies i que pot obrir debat de com s'ha de dir (jo, per exemple, la diria diferent...)

4 comentaris:

Marc ha dit...

Ja et trobava a faltar! M'estic esperant el crossword amb candeletes.

Fins aviat.

Marc ha dit...

En referència a la frase d'en Jessi, si la merda és de gat deus quedar com en Bruce Willis.

La sedassera ha dit...

Ben tornat, Mr. Uriç! Veig que arribes fort, nen! M'apunto al debat: enargolar-se, suposo? Jo la diria igual que en Jessi. L'entenc com una barreja entre em cargolo de tanta gana i la gana m'enerva (em posa molt nerviosa). Compres?

JOMI ha dit...

Comprat! Tot i que enarbolar-se podria ser un deribar barbar d'enfilar-se als arbres de gana...
Però m'agrada més enargolar-se. Es més retorcit. I cada cop que la dic o la llegeixo, la veig als llavis d'en Jessi i no puc evitar un somriure.